Läs mer om organisatorisk och social arbetsmiljö

Som chef och personalansvarig så är det alltid viktigt att man är utbildad och medveten om de delar som är viktiga för såväl företag som personalen för att du ska kunna utföra ditt arbete på korrekt sätt. Därför är det väldigt viktigt att man alltid håller sig uppdaterad om vad som gäller inom sociala och organisatoriska arbetsmiljöer för att du ska kunna hänga med i de regler, lagar och föreskrifter som gäller för just din arbetsplats och den arbetsmiljö som du har ansvar för. Att alltid ha koll på det senaste kan dock kännas väldigt svårt eftersom att det kan ändras och man arbetar i samma gamla hjulspår som man alltid har gjort.

Så för att göra det enkelt för alla att ta del i vad som gäller inom just sociala och organisatoriska arbetsmiljöer så har man på Iseskog.se tagit fram webbseminarium inom detta för att ni alltid ska kunna hålla er uppdaterade om exakt vad det är som gäller utan att ni ens behöver lämna ert kontor men kan då smidigt och enkelt surfa in via ert abonnemang hos dem för att ta del av den uppdaterade och befintliga information och utbildning som kommer att hjälpa er utföra ert arbete på allra bästa sätt.

Nya föreskrifter inom arbetsmiljö.

Då man i september 2015 fick reda på att det kommer att komma nya föreskrifter inom organisatorisk och social arbetsmiljö ute på arbetsmarknaden i Sverige är det av extra stor vikt att man på alla arbetsplatser ser till att vara med direkt på vad det är som gäller för exempelvis arbetsbelastning, arbetstider och kränkande särbehandling, något som har varit ett ämne som diskuterats flitigt på senare tid.

Så se till att också ni har all kunskap som behövs och skaffa ett abonnemang hos Iseskog.se för att ta del av deras uppdaterade och informativa webbseminarium exakt när ni behöver och kan.